låg uppdatering...

Ja, somsagt det har vart ganska låg uppdatering dom senaste dagarna. Det beror på lite saker men främst att mit internet inte har funkat speciellt bra och massa läxor!

Men nu när jag hinner kan jag skriva lite;)

Igår runt klockan 8 åkte jag till louise och sov där och sen gick vi till skolan idag. Vi hade fysikprov oxå vilket gick åt helvete på ren svenska-.-' Jag fick IG. Asså jag fattar inte jag har pluggat typ hela helgen och louise har förhört mig ocj jag har haft alla rätt men ändå så går det piss?!? Det blir ALLTID så att när jag läser på får jag blackout och när jag inte gör det så går det bra? Sluta plugga kanske?

Imorn har jag oxå prov i engelska. Hoppas det går bättre:)

Ska inte rida denna vecka heller tror jag eller kanske i helgen. Kan inte rida på torsdag eftersom det är nattorientering haha det kommer bli GRYMT!! Nattorientering på torsdag och sen disco till klockan 12 och sen lediga på fredag!
GÖTT SOM FAN stavaas det haha;)

//Moa

Alla kommentarer
Postat av: Hannaa

sv: följer dig nu också :D

2011-10-04 ♥ 07:40:09
URL: http://hannaaljungberg.blogg.se/
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, jätte fin blogg! :)

Kolla in den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, dressyr & hoppning! Kanske byta bildlänk eller följa via bloglovin? :)



Kram F&V på Team Nyrk!

2011-10-04 ♥ 14:33:04
URL: http://teamnyrk.blogg.se/
Postat av: carolina - Tävla om ett fleecetäcke från Catago!

SV; Wooops, det var nära att jag missade din kommentar haha. Lägger till dig nu :D

2011-10-04 ♥ 20:29:31
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0