...<3

Allt känns så fuckin overkligt:( Ni passade så himla fint ihop! Men ibland funkar det inte bara... Allt kommer kännas så tomt när inte du kommer hit och hälsar på längre och gör min bror lycklig!
Du har tillhört våran familj i nästan 11 månader men jag hoppas ni löser allt och blir vänner..<3
Jag finns verkligen för er båda och jag hoppas ni vet det!<3
Seriöst sitter och bölar nu:( Trodde först inte att det va sant och när jag såg det kändes det som att få en kniv i hjärtat...<3:'(
Max och Hanna ni är alltid bäst!<3

//Moa

Alla kommentarer
Postat av: hanna

Åh älskade du! Jag kan inte sluta gråta.. Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet ingenting längre, jag finner inga ord. Jag är så jävla tom.. :'(



Jag vet bara att jag älskar er, och ni betyder allt för mig. Det ordnar sig nog ska du se.. Ni gör mig lycklig och ni ger mig styrka! Love you all, ni är bäst! ♥♥♥

2011-09-30 ♥ 15:08:36
URL: http://hannaparkkonen.blogg.se/photography/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0