damp internet!

Jag har försökt blogga hela morgonen eftersom jag är hemma men då cpar internet som fan! Så jag va tvungen att starta mitt gamla sugiga internet eftersom mozilla firefox inte ville starta-.-' Men nu är jag iallafall här så nu lägger vi det åt sidan!

Jag är somsagt hemma idag igen, ska läsa på massa läxor+ läsa till prov eftersom vi igentligen hade prov idag så kommer jag få göra det på måndag och sen har vi engelska prov på tisdag och sen ca 30 glosor i spanska och utöver det ligger jag efter i matten eftersom det blev rörigt förra veckan när våran mattelärare va sjuk+ 2 ofärdiga matte läxor och en ny! fyy vad jobbigt säger jag bara!

Lite rörigt inlägg jag vet men måste ut med hunden nu!

//Moa

Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0