dag 2

Dag 2 - Info om min häst

Namn: Zäta
Stam: e: Knast halsnaes 173 u: Lektra 2847
Född: 2002-06-09
Kön: Sto
Färg/tecken: Ljusbrunblack med stjärn
Uppfödare: Anneli Sundqvist

Jag red Zätan första gången 2/8 2010. Hon va snäll och jag tyckte hon va helt perfekt men då skritta och travade vi bara. Andra dagen när vi skulle rida ut så blev hon väldigt stark och svår och bockade, så det slutade med att jag inte våga galoppera ute.

Sen blev jag medryttare på henne men hon blev skadad av en spark och stog hela vintern. Nu 2011 går allt bättre. Jag vågar rida ut barbacka och galoppera ute, ja, allt är som det ska nu. Jag vågar hoppa 75 på henne oxå och högre kommer det bli;)

Zäta du betyder allt för mig, även fast det inte kommer va vi längre snart så är du alltid nummer 1 för mig<3<3<3



jag och Zäta i somras


dressyr. Vi har myycket kvar att öva kan jag säga


barbacka

Sommaren 2010



//Moa

Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0