Dag ett

Dag 1 - Info om mig

Ni vet nog det mästa men kan ta det igen;)

Jag heter Moa Kumlin och kallas Mose. Jag föddes 17 mars 1997 och är då alltså 14 år. Jag bor på ett ställe som heter Röfors som jag faktiskt gillar men skulle hellre bo i Laxå där jag har alla kompisar:p Jag är nästan alltid glad och enligt mina kompisar rolig. Jag är inte det minsta blyg om jag känner nån men tystnar ofta om nån jag inte känner kommer, men när du väl lärt känna mig så kan du räkna med en pratglad och skojig unge haha:D

Mina intressen är Fotografering, hästar, musik och såklart att va med kompisar! Jag är medryttare på en söt fjording som heter Zäta och har vart det ett år nu.(Mer info om henne kommer)

Vet inte vad jag ska skriva mer faktiskt:P

Här är nåra bilder på mig så ni vet hur jag ser ut;)




Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0