...

Dag 4 - Zätas mat

Zäta äter ingen speciell mat just nu eftersom hon går på lösdrift året om. Men på hösten/vintern så får dom hö och sen brukar hon få havrekross när vi har ridit!

Dag 5 - Favorit band

Tokio Hotel<3<3<3


Dag 6 - Mitt mål med ridningen

Det är att komma så långt som möjligt. Jag kämpar just nu med min hopprädsla, den måste ju bort även om jag kanske satsar på dressyr(vilket jag inte gör). Det har ju blivit mycket bättre än i vintras för då tyckte jag ett hinder på 30-40 va högt och nu kan jag hoppa 75 utan att va rädd. Ska även försöka hoppa 80-85 snart. Hoppsitsen börjar sitta nu oxå tycker jag! När jag får egen häst ska jag tävla i hoppning och dressyr och massa annat! Jag ska även trickträna och träna löst för att bygga upp ett bra förtroende till min häst. Jag har inga planer att tävla höga klasser men det kan ju ändras!

Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0