haha

titta vilken gammal text jag hitta på min dvX)

Tänk att det blev vi tillslut....Jag hade dej 1 vecka på ett ridläger och jag älska dig jätte mkt. Det va bara det att du va inlånad och jag visste inte om du skulle finnas kvar. Sista dan så pussa jag dig på mulen och sa jag kommer sakna dig.. Påvägen hem börja jag gråta för jag sakna dig så mkt.. Mamma sa att vi kunde åka och hälsa på dig om du inte kunde va kvar men det hjälpte inte... Det va en 50/50 tjans att du skulle åka eller stanna.. Men efter nån dag fick jag veta att du skulle stanna! Jag blev överlycklig och tänkte på dig hela tiden.. Sen efter nån månad blev jag medryttare på dig men sen blev du sparkad och lite skadad så jag fick rida x-ina.. Men snart ska jag rida dig igen och det kommer bli jätte roligt.. Älskar dig lilla bockande busiga zäta!!!<3

Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0