Här kommer grejer!

Dag 7 - Min bakgrund

Orkar inte nu det blir så mycket...

Dag 8 - Pinsammaste händelsen med hästar

Haha jag vet inte men om man typ tävlar hoppning eller nått och så har man vita kläder eller iallafall vita ridbyxor så har man flera hästar och har åkt typ 20 mil till tävlingen sen ramlar man av i första klassen och landar i lera elr nått så man blir jätte smutsig och sen har man inga extra kläder haha! Det vore väll nått!

Dag 9 - Den perfekta dagen i stallet

När man går ut i hagen och hästen kommer springandes och är jätte gosig och är som en dröm i ridningen!

Dag 10 - Min ridutrustning

Jag har bara sadel och träns:P


Dag 11
- bloggar jag läser

Haha många men gör en liten lista:)

Ponnysanning.blogspot.com
Evenelle.blogg.se
Hästdiggaren.se
NellieBerntsson.se
Fantasias.blogg.se
Ridsportsanning.blogspot.com

det va dom jag kom på nu har typ 1000 till;)


//Moa


Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0