Hård träning idag!!!

haha fast inte för mig utan min mamma!

Hon blev rädd för att rida när hon ramlade av bonzo och fick en spricka i revbenet för några månader sen och har suttit på en häst 3ggr efter det. Därför åker vi ner till hästarna idag så ska hon få rida på lilla X-ina och jag ska va ridlärare! Hon kommer få rida i alla gångarter hade jag tänkt, även galopp eftersom det är den hon är osäker på. Sen så får vi se om hon få rida över lite bommar och så.
Det är bra att hon tränar på dom mindre hästarna tills hon vågar sig upp på dom större igen.

Sen kommer vi ta en ganska lugn uteritt på Zäta och Fröja, och då kommer mamma få prova Zäta! Dock ska vi nog inte galoppera eftersom Zäta kan bocka lite hehe..

//Moa

Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0