Hej!

Nu är jag tillbax igen;)

Jag har bott hos min moster i helgen och hon har ingen dator vilket = dålig uppdatering.

jag har inte så mkt att skriva jag har inte ridit Zäta på en vecka eftersom det har vart blåsigt hela veckan typ:( Fast i torsdags så red jag på ridskolans nya häst Niccolina eller ah Nicci enligt mig;) Hon va väldigt pigg haha me like! Vi red ut och hon ville gärna dra om hästen framför i galoppen men det gjorde hon inte. Sen galoppera vi lite på terängbanan och sen blev det full galopp upp till stallet och guuud va det gick fort! Nicci sprang skit fort och småstegrade innan vi galoppera iväg haha;) Hon va jävligt stark oxå så det va ganska svårt att bromsa henne, men det gick bra iallafall!

Har ingen bild på Nicci än men det kommer nog ska ni se!
Hon är hela 18 år men har väldigt mycket kvar att ge. Jag tror hon är blandning mellan varmblod och tinker och runt 170 i mkh. Sen är hon svart med stjärn.

Ska lägga upp lite bilder som jag redigerat oxå!

//Moa

Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0