Kör en sån här!

Dag 1 - Info om mig
Dag 2 - Info om min häst
Dag 3 - Min första favorithäst
Dag 4 - Zätas mat
Dag 5 - Favorit band
Dag 6 - Mitt mål med ridningen
Dag 7 - Min bakgrund
Dag 8 - Pinsammaste händelsen med hästar
Dag 9 - Den perfekta dagen i stallet
Dag 10 - Min ridutrustning
Dag 11 - bloggar jag läser
Dag 12 - Zätas utrustning
Dag 13 - Favoritfärg
Dag 14 - Min drömhäst
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Mina önskningar
Dag 17 - Mina tränare
Dag 18 - Jag gillar
Dag 19 - En häst jag saknar
Dag 20 - Det bästa jag vet
Dag 21 - Mina ovanor
Dag 22 - Jag gillar inte
Dag 23 - En dressyrträning jag minns
Dag 24 - Jag måste träna på
Dag 25 - Högsta jag hoppat
Dag 26 - Mina rädslor inom ridningen
Dag 27 - Nått jag aldrig glömmer
Dag 28 - Favoritmärke (häst saker)
Dag 29 - Bilder på mig från tävlingar
Dag 30 - Mitt drömstall

Alla kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0